
Fredag d. 16. april 2027 kl. 19.30
Blues med garvede mestre
Er man til gedigen, velspillet blues, så er man til Theessink & Møller.
Hver for sig er de kapaciteter i genren. Sammen er de en feinschmecker-oplevelse, der giver både gåsehud og smil på læben. Den kompetente bluesduo er garant for, at publikum får en intens og medrivende koncert.
Repertoiret består af sange fra Hans Theessinks fyldige bagkatalog krydret med numre fra den traditionelle blues roots genre. Fremført med Theessinks dybe, varme baryton går det lige i eftertænksomme blueshjerter. Koncerterne er garneret med højt kvalificerede lækkerier for guitarentusiaster i form af følsomt fremførte improvisationer.
Både Hans Theessink og Knud Møller har i deres respektive hjemlande, Østrig og Danmark, høstet diverse priser og anerkendelser. Priser de er glade for og stolte af, men selv sætter de allermest pris på blues musikken. At spille den og være i den – sammen med publikum.
Det er DET, de brænder for, og DET, der brænder igennem, når de er sammen på en scene.
Billet: 210,- / medlem af kulturforsyningen 185,-